''Ματιές από το 4ο''
Μαθητική ιστοσελίδα του 4ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026
Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2025-2026
Τετάρτη 17 Ιουνίου 2026
Δευτέρα 25 Μαΐου 2026
«Ενώνουμε Δυνάμεις για το Νερό»
Στα πλαίσια του μαθήματος δεξιοτήτων στην α' και β' Γυμνασίου «Ενώνουμε Δυνάμεις για το Νερό» υλοποιήθηκε δράση που περιελάμβανε τα εξής:
Ανάλυση εννοιών γύρω από
Το νερό,
Την αξία του νερού
Οικοσυστημικές υπηρεσίες σε σχέση με το νερό,
Έμμεση αποτίμηση οικοσυστημικών αξιών του νερού εστιασμένες στο φυσικό καθαρισμό του νερού και στην αντιπλημμυρική υπηρεσία ενός δασικού οικοσυστήματος ανάλογου του Σέιχ - Σου.
Αναζήτηση πληροφορίας από τους μαθητές σε ομάδες βάσει διαφορετικών σεναρίων, σε σχέση με την έμμεση αποτίμηση της οικονομικής αξίας των 2 οικοσυστημικών υπηρεσιών.
Παραγωγή παρουσίασης 1
Δημιουργία συμβατού μοντέλου επιχείρησης που να ενισχύει την επιχειρηματικότητα γύρω από την αντιπλημμυρική οικοσυστημική υπηρεσία του δάσους του Σέιχ - Σου και παραγωγή business plan συμβατού με τη μαθητική κοινότητα.
Δημιουργία βίντεο που αναδεικνύει τη συγκεκριμένη θεματολογία
Δημιουργία παρουσίασης 2
Οι μαθητές εργάστηκαν σε ομάδες για τη σταδιακή ανάδειξη των παραπάνω θεματολογιών μέσω χρησιμοποίησης ΑΙ.
Αναλύθηκαν οι πληροφορίες που ήταν πλησιέστερες προς το αντικείμενο και την ανάδειξη της πραγματικής αξίας των υπηρεσιών αυτών μέσα από την έμμεση οικονομική τους αποτίμηση.
Πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικό κουίζ γύρω από τις παραπάνω θεματολογίες
Υπεύθυνος δράσης κ. Αλέξανδρος Αντωνίου
https://drive.google.com/file/d/1JI979B0jl4n_yXm9bbdXexHvDM1LOCtR/view?usp=drive_web
https://www.slideshare.net/slideshow/business-pdf-1388/287748940
https://www.slideshare.net/slideshow/pdf-f744/287716245?
Δραστηριότητα για την ενσυναίσθηση- Α΄γυμνασίου
Φωτογραφίες από την δραστηριότητα για την ενσυναίσθηση που υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της κ. Βεργετίδου Τριανταφυλλιάς , φιλολόγου της παράλληλης στήριξης
Δράσεις και επισκέψεις
Στα πλαίσια των δράσεων για τον ενεργό πολίτη και του μαθήματος των θρησκευτικών ,οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας , με αφορμή την γιορτή των Τριών Ιεραρχών , πρόσφεραν στην ενορία του Αγίου Μηνά τρόφιμα για τις ανάγκες συνανθρώπων μας. Η δράση είχε μεγάλη ανταπόκριση από τις οικογένειες των μαθητών και από τον σύλλογο των διδασκόντων καθηγητών.


















